Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
- rejestr uchwał Rady Pedagogicznej,
- rejestr korespondencji,
- rejestr zaświadczeń,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość
- ewidencja inwestycji,
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
- protokoły zebrań Rady Rodziców,
- protokoły zebrań z rodzicami,
- archiwum przedszkolne (wykaz akt zarchiwizowanych).
Rejestry i ewidencje prowadzi się zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną.
Rejestrów zawierających dane osobowe, zgodnie z RODO z dnia 25 maja 2018 r. nie udostępnia się osobom postronnym.
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
- Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 14-01-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 173